ثبت نام برای دریافت CD نرم افزار حسابداری
سلام می کنیم خدمت دانشجویان گرامی که لطف می کنند نظراتشون رو در وبلاگ میذارن و برای ما مطالبشون رو جهت درج در وبلاگ می فرستند و با ما حداکثر همکاری رو دارند
وسلام می کنیم خدمت اونایی که قصد دارند ازین پس حضورشونو در وبلاگ خودشون تثبیت کنند.
دانشجویان محترم جهت دریافت CD نرم افزار حسابداری نوسا نام و نام خانوادگی خودشون را در قسمت نظرات همین پست به همراه شماره دانشجویی خود وارد کنند.
اطلاعات وارد شده محفوظ است و پس از ثبت نشان داده نخواهند شد.
از مطالب بعدی وبلاگ دیدن کنید:
ـ عکس های از دانشگاه (فاز۲) از آغاز تا پایان![]()
- نظر سنجی در مورد اساتید دانشگاه![]()
- ........................................................... ! ! !
+ نوشته شده در سه شنبه نوزدهم مهر ۱۳۹۰ ساعت ۶:۳۴ ب.ظ توسط سرپرست وبلاگ(جابری)
|
انجمن علمي حسابداري موسسه آموزش عالي شهيد اشرفي اصفهاني